Il y a des jours comme ça

Jag har väldens mest avslappnade dag idag. Den började dock lite stressigt eftersom att Elé var så seg imorse. Istället för att göra sig klar inför skolan ägnade hon tio minuter åt att försöka rädda en geting som förgäves surrade omkring tre meter upp vid ett stort glasfönster. Återigen, BARN <3<3<3 Till slut fick jag lova att jag skulle hjälpa den att ta sig ut efter att ha kört henne. (jovisst) Sen körde vi iväg, försenade såklart och E satt och jämrade sig hela vägen. Kan ju tillägga att det tar 40 minuter till skolan så jag blev lite smått trött. Som vanligt var det kaos i den sista korsningen. Satt fast där ett bra tag på grund av att fransmän kör som idioter rent ut sagt. AHH förlåt, vad negativ jag är nu...men jag drömmer mardrömmar om den korsningen, så hemsk är den.
Men nu återgår jag till det positiva. Idag chillar jag verkligen sjukt mycket. Har inte gjort något alls typ, och det känns skönt. Så fort det slutar regna ska jag ut på en liten promenix hade jag tänkt. Igår var det över 30 grader och jag trodde att jag skulle dunsta bort när jag satt i bilen på eftermiddagen. Men jag överlevde och spenderade kvällen men en skål glass i trädgården. Klockan 20.00 var det minst 25 grader ute. Precis som det ska vara. Idag är det som sagt regnigt, men det är helt okej ändå. Sitter inomhus och lyssnar på fransk musik för tillfället och är glad att jag förstår vad de handlar om. Wihoo! Heeeejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0