AUTUNNO

Vet ni vad jag ska göra i höst? Jag ska göra något som jag alltid har pratat om men aldrig på allvar vågat tro skulle vara möjligt. Efter att ha varit mer eller mindre inställd på att börja plugga i höst ändrade jag mig helt och hållet för några veckor sedan och började planera världens resa tillsammans med Maria. Eller egentligen återupptog vi bara gamla planer. Jag vet inte hur ofta vi snackat om att resa tillsammans. Många gånger har det faktiskt blivit av och så kommer det bli denna gången med. Jag är hundra procent säker. SÅ VÅGA BARA TÄNKA NÅGOT ANNAT. (<3)
Planen är i stora drag att backpacka i Asien i 2-3 månader utan bokad hemresa och med avgång i slutet av september. Sen vet man ju aldrig var vi gör efter det....hehehhehehehe. Första stoppet blir förmodligen Shanghai där vi kommer återse en del bekanta ansikten och platser. Vår söta vän Penni har redan påbörjat arbetet att fixa besöksvisum åt oss och fixat en planering för vår vistelse där. Det är tredje gången jag har sagt till henne att jag ska till Shanghai så nu är det väl på tiden att det blir av. Efter det tar vi oss till Hong Kong via tåg förmodligen. Sedan vidare till Thailand, Malaysia, Singapore osv. :D:D:D Firar detta genom att lägga upp en bild från the bund. Nu ska jag träna så att jag är snygg till beachen i Asien. (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0