MAMIE

Helt plötsligt har min värdmamma dragit till Toronto och min värdpappa till Bryssel, och de är borta hela veckan. Därför har barnens farmor flyttat in i huset. Hon lagar god mat och pratar jättegullig engelska med mig. Känns lite konstigt eftersom att jag förmodligen är bättre på franska än vad hon är på engelska, så det borde vara jag som anstränger mig. Fast jag tycker att det känns konstigt att prata franska inför familjen av någon anledning. Tror inte jag har gjort det en enda gång eftersom att de är så himla duktiga på engelska allihopa, plus att jag är anställd för att prata engelska. Ajajaja...Återkommer i slutet av veckan, för jag har inte tid att blogga då jag har en halv föräldraroll på mina axlar för tillfället. Bisoous!

Kommentarer
Postat av: pemsi

VARFÖR ÄR HAN I BRYLLI MEN INTE DU? BEATCCHHH

2012-03-07 @ 20:15:27
Postat av: Anonym

<3

2012-03-09 @ 15:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0