JARDIN

Förra veckan var jag så himla duktig. Jag kom igång med träning och bra matvanor som jag planerat för så länge. Det firade min kropp med världens hemskaste förkylning/pollenreaktion under helgen. I lördags åkte jag ändå till Monets trädgård tillsammans med Isabelle, Moa, Anna och Matilda. Vi tryckte in oss i en bil och jag fick äran att läsa vägbeskrivningen. Till slut hittade vi rätt och hamnade i en supermysig liten by. Först åt vi lunch för att fylla på med lite energi innan vi begav oss in i trädgården. Det var hur fint som helst men jag kunde inte riktigt njuta fullt ut på grund av allergin.
På eftermiddagen körde vi hem igen och grillade kyckling i Isabelles trädgård. Sen kände jag att jag hade gjort mitt för dagen och åkte hem. Somnade direkt och vaknade dagen efter med feber och en massa andra roliga symptom. De få gångerna jag visade mig utanför mitt rum under dagen ville min franska familj ringa doktorn. Jag måste ha sett halvdöd ut. Jag kommer knappt ihåg gårdagen, det var inte en av mina bästa dagar precis. Nu imorse mådde jag lyckligtvis bättre så dagen har hittills flytit på bra. Jag blev förhörd av Vic under lunchen eftersom att han försöker ställa en diagnos på mig som vanligt. Han tycker det är konstigt att jag är sjuk så ofta, vilket kanske är rätt i och för sig. Jag är ju van vid det och tycker det känns onödigt att oroa sig för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0