TRAFIKKAOS

Var med om ett mindre äventyr nu på morgonens körning till skolan. Skulle svänga in på nästsista gatan innan skolan, och den var avstängd, så jag fick köra ut på en större väg istället. Två nervösa tjejer i baksätet satt och jämrade sig om att de skulle bli sena osv, så jag langade fram GPS:en och körde liiite för fort, och vi kom fram precis i sista minuten. Jag hatar trafiken här på mornarna, man står i köer halva tiden, vägar blir avstängda helt plötsligt och alla har så bråttom. Så det tar typ 40 minuter att komma fram, himla störigt. -.-Nu ska jag snart bege mig till min franskakurs, sen ska jag göra lunch till Vic, och efter det ska jag köra till Saint-Germain en laye och fika med en annan au pair som heter Matilda innan jag ska hämta upp E på skolan igen. BRA mening jag fick till där. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0