NEWS

Har äntligen lärt mig alla rutiner, vägen till alla olika tennisställen, skolorna och mataffärerna. Jag har träffat ett gäng härliga svenskar som jag upptäcker Paris tillsammans med och allt känns bara så bra. Så här efter två-tre veckor kan jag konstatera att jag gjorde rätt som åkte iväg. Jag kommer utvecklas som person, träffa nya människor och förhoppningsvis förbättra både min engelska och franska ganska mycket.
-
Imorgon ska jag följa med Matilda på hennes storhandling på världens största mataffär (känns det som). Eftermiddagen blir förhoppningsvis lugn, vilket kan behövas efter en jobbig tisdag och onsdag. På fredagkväll ska jag förmodligen ut och käka på kvällen med några av tjejerna, och på lördag ska jag träffa en ny svensk au pair som jag fått kontakt med eftersom att min och hennes värdmamma jobbar tillsammans. Vi ska nog turista lite, och sen på kvällen tänkte vi dra ut med de andra. Wihooo! :)
Orangina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0