MUSÉE DU LOUVRE

I söndags åkte jag in till Paris igen, trots mina trötta ben. Det började med att jag missade mitt tåg, så jag hoppade på nästa. Det visade sig dock att det inte skulle stanna på stationen där Matilda och Amanda väntade på mig. Så jag fick byta till metron, vilket inte var det enklaste på egen hand. Jag irrade runt ett tag och hittade till slut rätt tåg. Efter några stationer sms:ar Matilda mig och säger att de har åkt till Pyramidées, och jag är på precis den stationen just då. Saken är bara att dörrarna har stängts...Så jag får åka vidare och sen byta tillbaka igen. Blev överlycklig när jag väl hittade dem. Vi fikade på ett "billigt" café i närheten av Louvren, och tog en massa turistbilder såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0