LÖRDAG SÖNDAG

Helgens uppdatering:
Fredagen spenderades hemma hos familjen. Vi gjorde hemmagjord pizza, mums! På lördagförmiddagen åkte jag och Christine till The Greenmarket precis som förra veckan. Sen åkte jag in till Paris för att titta på Eiffeltornet lite snabbt. Självklart glömde jag stoppa tillbaka minneskortet i kameran så jag kunde totalt ta två bilder. Fotade dock lite med iphonen också. Efter mitt lilla turistande mötte jag upp C och E på La fayette. Det är tydligen årets största rea här i Frankrike nu, så det var löjligt mycket folk ute. Vi blev trötta direkt och gick till ett otroligt fint café som låg inne i gallerian. Åt en hallonmacaroon och drack färskpressad apelsinjuice. Tror att det hette café Angelina eller något liknande. Resten av eftermiddagen spenderade vi trängandes med en massa andra shoppare, innan vi träffade V och B på en amerikansk restaurang. Åt världens godaste hamburgare där. Sjukt god. Sen såg vi på bio, The dangerous method. Söndagen har spenderats i soffan mestadels. Har snackat en del med lite andra au pairer idag, ska träffa en av dem imorgon. Förlåt om jag skriver sjukt dåligt idag men vill bara uppdatera så att ni vet hur jag har det. Lägger in bilder sen. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0