CHILLAX

Det är måndag, och det betyder; köra Eleonore till skolan, köra hem, ha franskalektion, göra lunch till Vic, köra till skolan, köra hem, köra till tennis, äta sushi halv tio på kvällen. Morgondagen och onsdagen kommer se likadana ut förmodligen, med undantag från att jag måste vänta i bilen medan barnen spelar tennis. Tjooho! Torsdag är tvättdag. Fredag är ganska lugn, det enda jag ska göra är att köra E fram och tillbaka till skolan, så ska baka kanelbullar med Matilda hela dagen hade jag tänkt. Plus åka till fotbollsplanen och ta en promenad där omkring...hehe. Kombinerar nytta med nöje liksom! Ska försöka hinna med att träffa Anna i veckan också.
Lördagens franska plockmiddag.
En fin bild.
Lyckades äntligen fota en av alla de hästarna som jag ser dagligen när jag är ute i Maisons-Laffitte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0