VILLENNES SUR SEINE

Förlåt för seg uppdatering här under de senaste dagarna. Jag har lyckats bli jätteförkyld, men det är första gången jag är ordentligt sjuk sedan jag kom hit och det är ganska bra jämfört med min sjukdomsstatistik hemma i Sverige. Tror nästan jag är sjuk varannan vecka då. I alla fall...I tisdags tänkte jag att jag skulle vara duktig. Så jag började dagen med tvätt och städning och tränade(!?) sedan nere i källaren i det lilla hemmagymmet. Det var inte mycket mer med den dagen vad jag kan minnas. På onsdagen kände jag att det inte var så överdrivet spännande att vara ensam i ett stort hus ännu en dag, så trots att jag börjat känna mig lite smått sjuk jag tog mig till Poissy där Matilda hämtade upp mig med lilla bilen. Vi körde till Carrefour och handlade som vanligt, och gjorde sen middag tillsammans. Efter det åkte vi in till Paris där vi träffade tre nya svenskar, - Elin, Stephanie och Nilo. Vi satt faktiskt UTOMHUS, i februari??? och drack lite vin. kvällen slutade klockan halv två på McD innan vi tog en sjukt jobbig buss hem. Den körde en ny väg som slingrade sig genom Paris jättelångsamt. Så en timme senare var vi framme. När jag vaknade dagen efter hade min förkylning självklart blivit ännu värre. Moa kom över på förmiddagen och sedan åkte hon och Matilda in till Paris för att hämta upp två av Matildas svenska vänner, Annika och Alice. Jag var en zoombie hela dagen, men försökte vara lite social på kvällen då vi åt världens godaste middag. Det bästa var efterrätten. - MARABOU!!! iihhhh. Inatt sov jag fruktansvärt dåligt. Min hals gjorde ont, öronen värkte, hostade hela tiden och kunde inte andas för min näsa var igentäppt. Jag drömde också ganska sjuka drömmar. Dels drömde jag att jag och Lisa var med i Project Runway, och sen att jag blev jagad av en megaspindel. Men aja...jag lever och har kommit "hem" igen. De andra ska till VIP room ikväll men jag ser fram emot en chiiiiillkväll i soffan med mina halstabletter. Eller en hel dag blir det faktiskt. Känns som den gamla goda tiden i höstas ungefär. Här kommer lite bilder. Puuuuuuss
Kitty - den enda katten jag gillar.
Snygga tjejer på Grands Boulevards.
Gårdagens middag i Villennes sur Seine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0