MAMMA MIA!

Oj nu har jag inte bloggat på länge. Var ute i fredags, på VIP-room. Det var roligt, men medelåldern på dansgolvet var lite i högsta laget. Jag sov hemma hos en tjej som heter Isabelle, i hennes fina studio. Moa var också med. På lördagen åkte vi till Ikea och åt köttbullar. I Sverige hatar jag kötbullar som inte är hemmagjorda, men guuud vad gott det var. Tryckte dessutom i min två chokladkakor till efterrätt (förrätt). Sen spenderade jag kvällen hemma framför en film. På söndagen hängde jag inne i Paris med Matilda och Malin. Köpte jättedyr glass och satt i solen bredvid uteliggarna vid Saint Lazare. På kvällen kom jag hem till ett tomt hus, eftersom att familjen har åkt på semester till Dubai nu under lovet. Det var skönt till en början, men nu känns det bara otroligt segt. Tror att jag bosätter mig hos Matilda under några dagar alltså. Idag ska jag lista ut hur jag ska lyckas ta mig till mataffären utan bil, och sen ta mig hem med mina kassar. Låter väldigt lockande med en promenad...Hoppas att allt är bra där hemma. HEJDÅ! (förlåt för dåligt inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0