SHOPPING OCH BIO

Tänkte berätta lite snabbt om gårdagen. Började ju min dag med att gå till affären (20 minuter) och handlade en massa goda saker inför veckan. Jag hade fått pengar att använda så jag snålade inte direkt. Ganska många euro senare skulle jag få med mig mina påsar hem igen. Så det var bara att börja gå. Efter 40 minuters släpande var jag hemma, och jag trodde att mina armar skulle gå av. Blir lite sur över att jag inte ens fick använda bilen för det. Blööh. Efter mitt lilla träningspass cyklade jag till stationen och åkte till La Defense stora shoppingcenter Les quatre temps tror jag det heter. Köpte ingenting, men blev kär i minst tio klänningar inne på Zara. Jag vågade inte ens prova dem, för då hade jag blivit så sjukt fattig. Men drar nog dit igen i veckan...Framåt kvällen kollade jag på en vampyrfilm uppe i den coola biografen på översta våningen. Efteråt gick vi vilse som vanligt när vi försökte hitta rätt nergång till RER:en. Mitt tåg var självklart inställt så fick stå och vänta ett tag på nästa och när det väl kom var det smockfullt. Shanghaistyle fast värre. Killen bakom mig klämde sig i dörrarna när de stängdes. Sen stod jag framåtlutad över en barnvagn i en kvart innan jag äntligen var framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0