BLAAHH

Det är onsdag, min "favoritdag". Fast nä,,.onsdagarna brukar vara helt stressiga och långa. Dock har jag fått en av mina franskalektioner flyttad till fredag. Så jag har alltså lite tid nu på förmiddagen. Imorse vaknade jag med en jobbig huvudvärk och det har inte släppt riktigt än. Är dessutom hungrig. Jag har gått ut och in ur skafferiet ganska många gånger nu, men jag kommer ut tomhänt hela tiden. Kylskåpet har inte heller något spännande. Jag var riktigt sugen på något nyttigt. Typ en grov macka med skinka och grönsaker. Det närmsta jag kunde komma det var torrt sött rostbröd med marmelad. Något jag stör mig på är att familjen aldrig plastar in saker eller lägger det i plastpåsar när det är öppnat. Brödskivorna ligger helt öppet i frysen och likadant med maten i kylen. En annan grej är att de aldrig sparar mat efter middagen. Även om det finns en hel portion kvar som till exempel skulle kunna fungera som lunch dagen efter så slängs allting istället. Jobbigt alltsåå...hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0