RACES

Jag är inte världens bästa bloggerska precis. Fast jag har mina ursäkter som jag antar att ni förstår. Jag är ju faktiskt i Paris. Hehheheh. Anyway, helgen var regnig och kall men det stoppade oss inte från att ha en födelsedagspicknick för Elin framför Eiffeltornet. Vi var runt 15 tjejer som satt i en ring och åt ost, jordgubbar, baguetter och så vidare. När vi kände att det började bli lite väl kallt ute drog hälften av oss till en uteservering och de andra försvann till ett muséeum.
-
Söndagen började som vanligt inne på Starbucks tillsammans med Anna, Matilda och en Chailatte. Efter att ha chillat aldelles för länge och dystert stirrat ut i regnet rörde vi oss mot en marknad. Men väl i tunnelbanan ändrade vi oss helt och tog RER:en mot La Defense istället. Vi shoppade en stund och köpte sen middag inne i en mataffär.
-
Veckan har varit helt okej hittills. Har börjat ha franskalektioner med en tysk tjej som heter Anica. Tydligen finns här väldigt många aupairer i min lilla stad, vilket jag helt har missat. Dock har jag ju mitt fina lilla foreveralonegäng redan så får se hur mycket jag hinner vara social här. Teheehe.
-
Och föresten...hhehhe pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0